Feliratkozás a hirlevelünkre

Facebook

 

Változatos tornatermi óráink között minden korosztály megtalálja a kedvére valót: SpinRacing, Zsírégető torna, Alakformáló, Iyengar Jóga, Body Art/Deep Work, Alakformáló, Funkcionális köredzés, Iron Box Max, Cross Training

Aktuális órarendünket itt találja.

Terembérlési lehetőség: 100 m2-es tükrös, sportpadlós, klimatizált tornateremben. Érdeklődni a 23 / 313 – 249-es telefonszámon lehet.

 

ÓRATÍPUSOK

Spinning / SpinRacing

A kerékpár a legalkalmasabb eszköz a legkülönbözőbb korú és képességű edzeni vágyók számára ahhoz,

hogy elérjék céljaikat: fittek és egészségesek legyenek. A SpinRacing program, amely motivációt, szellemi edzés technikákat és a legalaposabban tesztelt kerékpározási technikákat foglalja magába ajánljuk mindenkinek, aki mozgásra

vágyik.A tréning a programhoz kifejlesztett eszközön, a kerékpáron folyik.  A SpinRacing csoportos zenés

teremkerékpár tréning szakképzett oktatók irányításával.

Az edzéseket jellemzi a precíz intenzitás kontroll, a hatékonyság, az állóképesség fejlesztése nagy

kalória felhasználással.

 

 

Alakformáló

Az óra típus magába foglalja azokat az erő-állóképességet fejlesztő gyakorlatokat, melyekkel a teljes test átmozgatása valósítható meg. Az óra 10-15 perces intenzív bemelegítéssel indul. Ezután következik 35-40 percben az egész testre kiterjedően, a nagy izomcsoportok foglalkoztatásával a fejlesztő program. A gyakorlatok végrehajtásához használunk segédeszközöket, kézi súlyzót, gumikötelet,gumiszalagot, Fit ball-t, Soft ball-t, step padot. Az eszközhasználat az edzők személyiségétől és a vendégek edzettségétől függően változnak. Az alakformáló gyakorlatokat különböző kiinduló helyzetekből hajtjuk végre, izomcsoportonként 2-3 gyakorlat végrehajtásával.

 

Funkcionális köredzés

A köredzés elnevezése onnan ered, hogy a gyakorlatokat, mint állomásokat körben helyezték el és ezeken meghatározott ideig hajtották végre a feladatokat, kezdetben az atléták téli edzésére kialakított edzésmódszer volt. Egy intervallum edzés, amely kombinálja az izomerősítő kondi gyakorlatokat és az állóképességet fejlesztő aerob gyakorlatokat. Kiválóan fejleszti az erőt és az állóképességet, eltérő kondíciójú emberek is végezhetik egyszerre, valamint a férfiak és a nők számára is egyaránt intenzív edzést biztosít.

A teremben különböző „állomásokat” alakítunk ki, ahol különböző feladatokat kell végezni. Ha végrehajtottuk az állomások feladatait, vagyis körbe érünk, akkor az új körben megismételjük az előző kör gyakorlatait. A körök száma függ attól, hogy mennyi gyakorlatot tartalmaz egy kör.

A tréning végezhető csupán saját testsúllyal, de érdekesebbé, intenzívebbé tehető eszközök felhasználásával, például step, gumiszalag, kézi súlyzó, medicin labda és TRX.

A TRX® Suspension Trainer® egy új eszköz, ahol hevederek segítségével félig-meddig felfüggesztve a testünket tudunk edzeni a gravitáció segítéségével. Egyszerre fejleszthető vele az erő, az állóképesség, valamint a hajlékonyság is. Vagyis, miközben erősítünk, a gyakorlatok magasabb intenzitása miatt a pulzusunk is magasabb zónában tartózkodik, ezáltal az izmaink formálódása mellett a szív- és keringési rendszerünk is fejlődik.

 

 

 

Body Art/ Deep Work

Szerettétek a pilatest?  Akkor a body artot imádni fogjátok! Ez a mozgásforma a pilateshez hasonlít, de dinamikusabb. Január 19-től minden szerdán és pénteken jól indul a nap: 8-tól body art!

 

Egy holisztikus, funkcionális tréning, mely minden sportág legjavából építkezik. Egyszerű, intenzív, egyedülálló és teljesen más, mint az eddig ismert módszerek. Az öt elemre (föld, fa, tűz,fém és víz) épül, rendkívül intenzíven mozgatja át a testet és rengeteg pozitív energiával tölt fel! A deepWORK®, a keleti Yin-Yang filozófiát követve, egy edzésen belül nyújt feszülést és ellazulást az izmoknak.

Az óra eleji meditatív zenét egy lüktető, adrenalinnövelő, intenzív zene követi, amely a cardio és erősítő gyakorlatsorok zenei háttereként szolgál.

A mély zenei ritmusok segítik, fokozzák a teljesítőképességet, erőkifejtést és az érzelmi feszültség levezetését.
A deepWORK® tréningben egyesül a mentális és a cardio hatás, a koncentráció és ellazulás.

A deepWORK™ tréning jellemzői:

  • 100% zsírégetés
  • feszültségoldó
  • fizikai tréning
  • mentális tréning
  • megismertet saját határainkkal
  • testi-lelki egyensúlyunk, a belső harmóniánk megvalósulása
  • érzelmi töltés és kiengedés

Ajánlom mindazoknak, akik egy teljes, stresszoldó, izzasztó, kardió- és erőedzésre vágynak, ahol az edzés feltölt energiával és nem elveszi azt!

 

Jóga

Szeretnél fiatal, feszes, egészséges maradni? Nem, nem egy új csodakrémet vagy táplálékkiegészítőt reklámozunk! A jógának bizonyítottak az élettani hatásai, hogy csak néhányat soroljunk:  gátolja az öregedést, elősegíti a test egyensúlyát és rugalmasságát, bölcsebbé, mentálisan egészségessé tesz. Javítja erőnlétünket, szexuális életünket és segít a súlycsökkentésben. A jógától igazán jól érezzük magunkat. Mostantól nincs kifogás, 2015-re több jóga órával készültünk, biztosan találsz megfelelő időpontot! Kedden és csütörtökön 9-től, pénteken reggel 8-tól Ildi vár benneteket; kedden és csütörtökön 19-től pedig Hatha jóga.

 

Fitt anya tréning

 

A torna kiscsoportos foglalkozásokban zajlik, főleg a “kritikus területeket” célozza meg, kicsit intenzívebben, mint a szülés utáni közvetlen időszakban. A gátizom torna az edzés végén itt sem maradhat el.

A gyerekeknek egymás társaságán kívül sok-sok játék biztosítja a szórakozást, az anyukáknak a csapat húzó ereje, és a szakszerű segítség a fejlődést.

Az edzésre stabilan ülni / mászni tudó babákkal gyertek, hozzatok nekik nyugodtan rágcsálni valót – olyat, amit nem baj, ha más gyermek is megkostól 🙂

 

Cross – Training

Az órákon az egész testet igénybe vevő, mobilitást, core-izomzatot, erőnlétet és állóképességet fejlesztő gyakorlatsorokat végzünk köredzés keretén belül.
Eszközök a saját testsúlyunkon kívül a TRX, súlyzók, labdák, a Hot Iron elemekhez rúd és tárcsa.
A köredzés során lehetőség van egyéni erőnléthez mérten végezni a gyakorlatokat (súly nélkül, kis súllyal, nagyobb súllyal).

 

Iron Boksz Max:
Funkcionális, saját testsúlyos erősítő elemek ötvözése cross tréning jellegű erőállóképesség fejlesztő gyakorlatokkal.
A bemelegítést korrekciós valamint saját testsúlyos erősítő gyakorlatok, valamint könnyen megtanulható box kombinációk követik és a játék sem marad el!
Nem zsákolás 50-60 percen keresztül- nincs szükség kesztyűre- de garantált az iron érzés és a max teljesítmény, miközben megtanuljuk a gyakorlatok helyes végrehajtását, mellyel mozgásminőséget javítunk.