+36 23 313 249 NYITVATARTÁS Hétfőtől-Péntekig: 6:30-21:30 Szombat: 08:00-14:00 Vasárnap: 14:00-20:00 biafitness@freemail.hu

Sziasztok!

Sulykó Szilvinek hívnak és a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar – Testnevelő tanár és szlovák nyelv szakán végeztem. Gratulálok, mégpedig azért, mert megtetted az első lépést annak érdekében, hogy közelebb kerülj a céljaidhoz. Ebben segítek én Neked. Az életemet mozgás nélkül el sem tudnám képzelni, mert úgy gondolom, ha a testünk is rendben van akkor a lelkünk is! Az aerobic órákon és az edzéseim során nagy figyelmet szentelek az ösztönzésre, biztatásra. A kellő motiváció minden nehéz helyzeten átsegít. Vendégeimnél a gyakorlatok biztonságos kivitelezését tartom a legfontosabbnak, ezzel is megelőzve a nem kívánatos sérüléseket. Ha fogyni, formálódni szeretnél vagy csak állóképességedet szeretnéd javítani fordulj hozzám bizalommal! Személyi edzésre való egyeztetés: +36 70 634 7226

ÓRÁIM

Spinracing: Alapvető különbség a spinning és a spinracing között, hogy  a spinracing a teljes testet, azaz a felső testet is átmozgató edzéstípus. A programot bármilyen edzettségi szint esetén lehet alkalmazni: társaságban mindenki lelkesebben hajt, kivétel nélkül sikeresen teljesíthet egy 50-60 perces edzést . A  SpinRacing kerékpárok speciálisan átalakított szobabringák, amelyek első kereke nehéz, lendkerékkel ellátott, így segít a kerekezők számára lendületben maradni.   Minden korosztálynak ajánljuk ezt az óratípust, mert a tévhitek ellenére, egyáltalán nem terheli a térdet és a gerincet. Ez egy olyan sport, amely rengeteg lehetőséget rejt magában, így egyaránt segítségedre lehet a zsírégetésben, az izmok (elsősorban a láb izmainak) szálkásításában és az állóképesség-fejlesztésben. Emellett segít megőrizni egészségedet, javít a közérzeteden, lehetővé teszi a felesleges energiák levezetését.   Szuper Zsírégető Alakformáló: A zsírégető óra egy erőteljes, dinamikus aerobik óra, kevés erősítő résszel, amelynek célja az óra során a pulzusértékek zsírégetési tartományának elérése és megtartása Az órán sokszor használunk step-lépcsőt, vagy valamilyen eszközt, mint például súlyzót vagy gumi kötelet, de akár eszközök nélkül is dolgozhatunk. Ez az óratípus bárkinek ajánlott, előnye az alakformálás rövid időn belüli megvalósítása, továbbá állóképesség fejlesztés, alaperőnlét javítása és a jobb közérzet kialakítása.