+36 23 313 249 NYITVATARTÁS Hétfőtől-Péntekig: 6:30-21:30 Szombat: 08:00-14:00 Vasárnap: 14:00-20:00 biafitness@freemail.hu

ÓRATÍPUSOK

SPINNING/ SPIN RACING

A kerékpár a legalkalmasabb eszköz a legkülönbözőbb korú és képességű edzeni vágyók számára ahhoz,hogy elérjék céljaikat: fittek és egészségesek legyenek.

A SpinRacing program, amely motivációt, szellemi edzés technikákat és a legalaposabban tesztelt kerékpározási technikákat foglalja magába ajánljuk mindenkinek, aki mozgásravágyik.A tréning a programhoz kifejlesztett eszközön, a kerékpáron folyik.  A SpinRacing csoportos zenésteremkerékpár tréning szakképzett oktatók irányításával. Az edzéseket jellemzi a precíz intenzitás kontroll, a hatékonyság, az állóképesség fejlesztése nagy kalória felhasználással.

ALAKFORMÁLÓ

Az óra típus magába foglalja azokat az erő-állóképességet fejlesztő gyakorlatokat, melyekkel a teljes test átmozgatása valósítható meg.

Az óra 10-15 perces intenzív bemelegítéssel indul. Ezután következik 35-40 percben az egész testre kiterjedően, a nagy izomcsoportok foglalkoztatásával a fejlesztő program. A gyakorlatok végrehajtásához használunk segédeszközöket, kézi súlyzót, gumikötelet,gumiszalagot, Fit ball-t, Soft ball-t, step padot. Az eszközhasználat az edzők személyiségétől és a vendégek edzettségétől függően változnak. Az alakformáló gyakorlatokat különböző kiinduló helyzetekből hajtjuk végre, izomcsoportonként 2-3 gyakorlat végrehajtásával.

Funkcionális köredzés

A köredzés elnevezése onnan ered, hogy a gyakorlatokat, mint állomásokat körben helyezték el és ezeken meghatározott ideig hajtották végre a feladatokat, kezdetben az atléták téli edzésére kialakított edzésmódszer volt. Egy intervallum edzés, amely kombinálja az izomerősítő kondi gyakorlatokat és az állóképességet fejlesztő aerob gyakorlatokat. Kiválóan fejleszti az erőt és az állóképességet, eltérő kondíciójú emberek is végezhetik egyszerre, valamint a férfiak és a nők számára is egyaránt intenzív edzést biztosít.

A teremben különböző „állomásokat” alakítunk ki, ahol különböző feladatokat kell végezni. Ha végrehajtottuk az állomások feladatait, vagyis körbe érünk, akkor az új körben megismételjük az előző kör gyakorlatait. A körök száma függ attól, hogy mennyi gyakorlatot tartalmaz egy kör.

A tréning végezhető csupán saját testsúllyal, de érdekesebbé, intenzívebbé tehető eszközök felhasználásával, például step, gumiszalag, kézi súlyzó, medicin labda és TRX.

A TRX® Suspension Trainer® egy új eszköz, ahol hevederek segítségével félig-meddig felfüggesztve a testünket tudunk edzeni a gravitáció segítéségével. Egyszerre fejleszthető vele az erő, az állóképesség, valamint a hajlékonyság is. Vagyis, miközben erősítünk, a gyakorlatok magasabb intenzitása miatt a pulzusunk is magasabb zónában tartózkodik, ezáltal az izmaink formálódása mellett a szív- és keringési rendszerünk is fejlődik.

bodyART / Deep Work

Szerettétek a pilatest?  Akkor a bodyART imádni fogjátok! Ez a mozgásforma a pilateshez hasonlít, de dinamikusabb. Január 19-től minden szerdán és pénteken jól indul a nap: 8-tól body art!

Egy holisztikus, funkcionális tréning, mely minden sportág legjavából építkezik. Egyszerű, intenzív, egyedülálló és teljesen más, mint az eddig ismert módszerek. Az öt elemre (föld, fa, tűz,fém és víz) épül, rendkívül intenzíven mozgatja át a testet és rengeteg pozitív energiával tölt fel!

A deepWORK®, a keleti Yin-Yang filozófiát követve, egy edzésen belül nyújt feszülést és ellazulást az izmoknak.

Az óra eleji meditatív zenét egy lüktető, adrenalinnövelő, intenzív zene követi, amely a cardio és erősítő gyakorlatsorok zenei háttereként szolgál.

A mély zenei ritmusok segítik, fokozzák a teljesítőképességet, erőkifejtést és az érzelmi feszültség levezetését.
A deepWORK® tréningben egyesül a mentális és a cardio hatás, a koncentráció és ellazulás.

A deepWORK™ tréning jellemzői:

  • 100% zsírégetés
  • feszültségoldó
  • fizikai tréning
  • mentális tréning
  • megismertet saját határainkkal
  • testi-lelki egyensúlyunk, a belső harmóniánk megvalósulása
  • érzelmi töltés és kiengedés

Ajánlom mindazoknak, akik egy teljes, stresszoldó, izzasztó, kardió- és erőedzésre vágynak, ahol az edzés feltölt energiával és nem elveszi azt!

 

Jóga

Szeretnél fiatal, feszes, egészséges maradni? Nem, nem egy új csodakrémet vagy táplálékkiegészítőt reklámozunk! A jógának bizonyítottak az élettani hatásai, hogy csak néhányat soroljunk:  gátolja az öregedést, elősegíti a test egyensúlyát és rugalmasságát, bölcsebbé, mentálisan egészségessé tesz. Javítja erőnlétünket, szexuális életünket és segít a súlycsökkentésben. A jógától igazán jól érezzük magunkat.

Fitt Anya tréning

A torna kiscsoportos foglalkozásokban zajlik, főleg a “kritikus területeket” célozza meg, kicsit intenzívebben, mint a szülés utáni közvetlen időszakban. A gátizom torna az edzés végén itt sem maradhat el.

A gyerekeknek egymás társaságán kívül sok-sok játék biztosítja a szórakozást, az anyukáknak a csapat húzó ereje, és a szakszerű segítség a fejlődést.

Az edzésre stabilan ülni / mászni tudó babákkal gyertek, hozzatok nekik nyugodtan rágcsálni valót – olyat, amit nem baj, ha más gyermek is megkostól 🙂

Cross – Training

Az órákon az egész testet igénybe vevő, mobilitást, core-izomzatot, erőnlétet és állóképességet fejlesztő gyakorlatsorokat végzünk köredzés keretén belül.
Eszközök a saját testsúlyunkon kívül a TRX, súlyzók, labdák, a Hot Iron elemekhez rúd és tárcsa.
A köredzés során lehetőség van egyéni erőnléthez mérten végezni a gyakorlatokat (súly nélkül, kis súllyal, nagyobb súllyal).

Iron Box


Funkcionális, saját testsúlyos erősítő elemek ötvözése cross tréning jellegű erőállóképesség fejlesztő gyakorlatokkal.
A bemelegítést korrekciós valamint saját testsúlyos erősítő gyakorlatok, valamint könnyen megtanulható box kombinációk követik és a játék sem marad el!
Nem zsákolás 50-60 percen keresztül- nincs szükség kesztyűre- de garantált az iron érzés és a max teljesítmény, miközben megtanuljuk a gyakorlatok helyes végrehajtását, mellyel mozgásminőséget javítunk.

Néhány Jó Tanács Edzéshez

Korosztálytól, edzettségtől, testsúlytól függetlenül a következő néhány dologra mindig ügyeljen:

  • A terhelést fokozatosan emelje, és fokozatosan szoktassa hozzá a szervezetét az egyre növekvő edzésmennyiséghez és intenzitáshoz.
  • Változatosan állítsa össze saját órarendjét. (A jó eredmény eléréséhez többféle óratípust válasszon)
  • Ha izomláza van, akkor jobb ha rádolgozol, illetve sokat segít ha ilyenkor el tudje lazítani a testét egy kis szanuázással és egy masszázzsal. Így hamarabb távozik az izmaiban felhalmozódott salakanyag, ami az izomlázat okozza.
  • “Lassan járj, tovább érsz” mondás a sportban is igaz. Minél céltudatosabban, lassan és fokozatosan építi fel a testét, annál tartósabb és stabilabb eredményt érhet el.
  • Edzés után mindig kell enni!!! De nem mindegy mit! A fehérjedús, és szénhidrát szegény táplálkozás nem hízlal, hanem segít az izomzat felépítésében. Terhelés utáni étkezés hiányában a teste az izomzatból vonja el a szükséges tápanyagokat, és hamarabb beindul a zsírraktározás. Ha úgy érzi nem bír enni, akkor megoldás lehet az edzés után elfogyasztott fehérjedús turmixital, vagy fehérjeszelet.
  • Az egészséges test kialakításához az szükséges, hogy a helyes táplálkozás és a rendszeres mozgás életformává váljon. Így lehet komoly, tartós eredményt elérni. Ráadásul egy friss, üde, egészséges és energikus életet biztosíthat maga és szerettei számára.
  • Problémáit, egyéb gondjait hagyja az edzőtermen kívül. Tiszta fejjel és koncentráltan hatásosabb az edzés.

Ne feledje, hogy nem csak aerobic órák léteznek teste formálására, alakítása. A konditeremben megtalálható cardio- és súlyzós gépek se kerüljék el a figyelmét.

Fogyni vágyók számára nélkülözhetetlen a kardio gépek használata, és a szauna.

Aki izmosodni, szálkásodni szeretne, annak pedig elengedhetetlen, hogy a konditeremben súlyzós eszközöket használjon.

Fontos tanács: Egy esztétikusan izmos és karcsú test kialakításához e két mozgásforma ötvözése a legideálisabb. Majd ezen cél elérése után fontos feladat eldönteni, hogy ki milyen irányban szeretne továbblépni, és annak megfelelően kell óratípust illetve edzéseszközt választani.

BIAFITNESS SPORTCENTRUM

2051 Biatorbágy, Szabadság út 12.

 

Telefonszámunk:

+36 23 313 249 

Kövess minket

Facebookon

Emailcímünk:

info@biafitness.hu

Kövess minket

Instagramon