Feliratkozás a hirlevelünkre

Facebook

Sziasztok!

 

Szilvinek hívnak és a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar – Testnevelő tanár és szlovák nyelv szakán végeztem.

Gratulálok, mégpedig azért, mert megtetted az első lépést annak érdekében, hogy közelebb kerülj a céljaidhoz. Ebben segítek én Neked.

Az életemet mozgás nélkül el sem tudnám képzelni, mert úgy gondolom, ha a testünk is rendben van akkor a lelkünk is!

Az aerobic órákon és az edzéseim során nagy figyelmet szentelek az ösztönzésre, biztatásra. A kellő motiváció minden nehéz helyzeten átsegít. Vendégeimnél a gyakorlatok biztonságos kivitelezését tartom a legfontosabbnak, ezzel is megelőzve a nem kívánatos sérüléseket. Ha fogyni, formálódni szeretnél vagy csak állóképességedet szeretnéd javítani fordulj hozzám bizalommal!

 

 

Spinracing:

 

Alapvető különbség a spinning és a spinracing között, hogy  a spinracing a teljes testet, azaz a felső testet is átmozgató edzéstípus. A programot bármilyen edzettségi szint esetén lehet alkalmazni: társaságban mindenki lelkesebben hajt, kivétel nélkül sikeresen teljesíthet egy 50-60 perces edzést . A  SpinRacing kerékpárok speciálisan átalakított szobabringák, amelyek első kereke nehéz, lendkerékkel ellátott, így segít a kerekezők számára lendületben maradni.

 

Minden korosztálynak ajánljuk ezt az óratípust, mert a tévhitek ellenére, egyáltalán nem terheli a térdet és a gerincet. Ez egy olyan sport, amely rengeteg lehetőséget rejt magában, így egyaránt segítségedre lehet a zsírégetésben, az izmok (elsősorban a láb izmainak) szálkásításában és az állóképesség-fejlesztésben. Emellett segít megőrizni egészségedet, javít a közérzeteden, lehetővé teszi a felesleges energiák levezetését.

 

Szuper Zsírégető:

 

A zsírégető óra egy erőteljes, dinamikus aerobik óra, kevés erősítő résszel, amelynek célja az óra során a pulzusértékek zsírégetési tartományának elérése és megtartása Az órán sokszor használunk step-lépcsőt, vagy valamilyen eszközt, mint például súlyzót vagy gumi kötelet, de akár eszközök nélkül is dolgozhatunk. Ez az óratípus bárkinek ajánlott, előnye az alakformálás rövid időn belüli megvalósítása, továbbá állóképesség fejlesztés, alaperőnlét javítása és a jobb közérzet kialakítása.

 

Fitt Ball training:

 

A Fitt Ball training egy igazán izgalmas edzés, formájából adódóan folyamatos korrigálásra, egyensúlyozásra készteti izmaidat, így a főbb dolgozó izmok mellett egy sor további izom is megteszi a magáét. A gyakorlatokat állva, ülve, fekve, a labdára hasalva végezzük, és így az egész testünket átmozgatjuk. Az óra során szinte észrevétlenül sorba bekapcsolódnak a vállizom, hasizom, a hátizom, a belső comb stb.

 

Miért járjunk FitBallra?

 

  • segít feloldani az izmok feszességét,
  • fiatalon tartja a porckorongokat,
  • ülő helyzetben végzett gyakorlatok esetén átmozgatja a csigolyák közötti izületeket,
  • hatékony a zsírégetésben, segíti a cellulitises, problémás területek karbantartását.
  • célirányosan erősíti a gerinc működését közvetlenül befolyásoló izmokat


Step:

Mi is a step? Egy ún. dobogó, melyre fel – és lelépkedünk.

Lépésről lépésre felépített koreográfia, melynek elsajátítása mindenki számára lehetséges, ha nem adjuk fel. Ha első vagy második alkalommal még nem úgy megy az óra, ahogy eltervezted, sebaj! A harmadik óra már biztosan könnyebb lesz. Nagyon szórakoztató edzésmódszer, hiszen a jó zene és a táncos step koreográfia segítségével észre sem lehet venni, hogy elszaladt 60 perc. Kiváló kardió edzés. Fogyni vágyóknak kitűnő zsírégető óratípus.

Az órák rendszeres látogatása esetén elsősorban az alsó végtagok tónusában és a farizom  szerkezetében következik be változás. A combfeszítő és a combhajlító izmok, valamint a vádlik, folyamatosan aktívan dolgoznak. A lábak formásabbá válnak a farizmok feszesek lesznek.

Személyi edzésre való egyeztetés:70/634-7226